„Płomień” – Nagroda im. Macieja Parowskiego i różne nominacje

Tydzień temu, w czasie Targów Książki w Warszawie, redakcja „Nowej Fantastyki” przyznała swoje coroczne nagrody. Z radością informuję, że dostałam Nagrodę im. Macieja Parowskiego (dawny Reflektor). NF przyznaje ją tym twórcom, którzy „są na drodze do wielkości”. Bardzo się cieszę, bo to pierwsza nagroda, jaką kiedykolwiek dostałam za pracę literacką (nie licząc konkursu w liceum ;).

Tak samo cieszą mnie różne nominacje, jakimi został obsypany „Płomień”.

Książka była nominowana przez NF do książki roku 2022. Nagrodę zdobył Michał Protasiuk za znakomitą „Anatomię pęknięcia”.

„Płomień” jest też nominowany do Nagrody Literackiej im. Jerzego Żuławskiego oraz Nagrody im. Janusza A. Zajdla. Ja zaś dostałam nominację w kategorii „Twórca” do „Śląkfy”- nagrody Śląskiego Klubu Fantastyki.

Dodaj komentarz

Blog na WordPress.com.

Up ↑