„Pieśni żywych skał” już do kupienia

o3 Miło mi poinformować, że trzecia część trylogii „Doliny mroku” właśnie znalazła się w sklepach jako ebook.

„Pieśni żywych skał” można kupić m.in. na virtualo.pl lub w Merlinie.

Tym samym w Merlinie jest dostępna cała seria.

Serdecznie dziękuję Jackowi Goliatowskiemu za przygotowanie okładki. Jacek jest obecnie art direcorem w Robo Translation i dziennikarzem YourApps.info, a wcześniej pracował m.in. jako art director w „Fanasy” i „Clicku”.

Książkę wydałam w systemie selfpublishingu. Oznacza to, że nie będzie miała żadnej oficjalnej promocji. Jeśli zatem komuś się spodoba, serdecznie proszę o udostępnianie informacji o jej istnieniu!

Ja, naturalnie, czekam na komentarze i wrażenia. Bardzo jestem ciekawa, co sądzą o zakończeniu trylogii ci, którzy przeczytali dwa pierwsze tomy.

A na pasku na górze umieściłam prolog książki, rozdział 1 i rozdział 2. Zapraszam do lektury!

 

 

Skomentuj

