Wolna sobota

Wolna sobota, czas na myślenie.

Ja za dziesięć lat: znajduję czas, by czytać wszystkie gazety, które kupuję. Nie muszę otwierać wikipedii, gdy natrafiam w tekście na słowo heurystyka. Ważę tyle samo co dzisiaj. Nauczyłam się rosyjskiego i wiem, jak w oryginale brzmi Szałamow. Fizykę, matematykę i biologię znam tak dobrze, jak znałam je, gdy kończyłam szkołę średnią. Regularnie prowadzę bloga, odpowiadam na komentarze. Nie wrzucam niepoprawionej książki o szuflady, by pisać następną.

Mam tych samych przyjaciół. Rozwiązałam problem upływu czasu, w ogóle o tym nie myślę.

Skomentuj

